Translate the language.

fredag den 25. maj 2012

Århus tur!

Min klasse har i dag været på den tur til den gamle by, hvor vi skulle være med i et rollespil. Det var ikke som jeg forventede men det var nu meget sjovt alligevel! Bagefter rollespillet fik vi lov til at gå lidt rundt og kigge i byen, og det var faktisk ret spændene (Synes jeg..) Ved ikke om i har været i den gamle by, men hvis i ikke har kan det klart anbefales.:-). Bagefter blev rigtig mange i Århus for at shoppe men jeg tog altså hjem -.- ( Så nederen som jeg er) ville rigtig gerne været blevet og shoppe, men har ingen penge lige her for tiden, og det er nok ikke så sjovt bare at se på de andre shoppe nede i Århus, så jeg tog hjem.
Ellers står den bare på lektier denne weekend :/. Og så skal jeg til fødselsdag mandag, tror det bliver skide hyggeligt. Og skal nok se om jeg kan få taget nogen billeder -.- Håber ihvertfald jeg kan..
Vi hygger os!

Fald aldrig i søvn når Pernille har en mobil!

Der er vidst nogen der ikke er morgen mennesker?

Vi skulle da også lige prøve gyngerne alle sammen! Kan man sige legebørn?;-)

På billede har vi Kristine længst til venstre så Signe, så Signe igen :-P! Så Christine og så Mie.



Det er da bare lige sådan en jeg skal ha mig!

Det er det nemlig! :-P

Skulle lige vise at jeg faktisk ikke kunne ligge i sengen, vi måtte ikke røre den så måtte jeg jo gøre det på en anden måde? Nogen gange kan jeg da godt være en smule skør :/

Mie gik helt amok over Kaj og Andrea.

Sikke en masse lomme ure..

En gammel mølle, synes selv det blev et godt billede.

Så blev vi sgu tørstige alle sammen!

Et billede af mig... Synes selv det faktisk blev ok.
Xoxo Pernille *-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar