Translate the language.

søndag den 29. april 2012

FDF..

Der er mange der kommer til mig og spøger hvorfor det er jeg er FDF, og jeg har faktisk aldrig et svar til dem. Men her har jeg så endelig fundet svaret:

"Hvorfor er du FDFer?"  Spørger folk mig tit,"at du gider tænde bål og blive møgbeskidt." Jeg har mærket Danmark under mine tæer, travet mine såler tynde trods alt slags vejr.
Man fryser om natten i sår'n en bivuak. Hva er der ved det FDF? Det sir' mig ikke et hak.
Jeg har spejlet spejlæg på store varme sten, skåret mig i fingeren så jeg fik varigt mén.
Tænk, at de kan spørge, jeg har jo intet svar. Jeg ved kun, at jeg har noget som de andre ikke har.
Jeg har mærket venskab i lejrbålets skær, følt mig glad og elsket og at jeg er meget værd.
Jeg har sovet ude under åben himmel, prøvet at tælle stjerner til jeg blev ganske svimmel.
Så hvorfor er jeg FDFer, for sjov og tidsfordriv. Ja, svaret må selv være
-FDF er mit liv!<3














Ingen kommentarer:

Send en kommentar