Translate the language.

søndag den 29. april 2012

UNDSKYLD!

Undskyld at jeg ikke har blogget i noget tid, men har så mange ting jeg skal nå. Og kan altså ikke nå at fortælle alt til jer ;-)..
Men i mit liv går det frem af! Jeg ved ikke med jeres med i mit gør det, kan ikke vente til jeg skal på efterskole i 10, på lunghøj efterskole :-D. Det bliver så fedt.
Og så har jeg også været på langeland, og spille (Tamburkorps). Kan godt være i så tænker nu, ej hvor er du nedere du spiller i sådan et korps, men så må i altså tænke det! Er pisse ligeglad, jeg ved bare jeg har noget i andre ikke har :-D!
Mig og Birgitte har også været hjemme hos hende og tage nogen billeder ville lige vise jer dem, ved ikke hvad jeg selv synes. I må meget gerne kommentere, vil gerne vide hvad i synes!<3

xoxo Pernille *-:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar