Translate the language.

onsdag den 12. december 2012

Ønskeliste?

Hej alle sammen, i år har jeg haft svært ved at vælge hvad jeg skal ønske mig. Men så søgte jeg lidt på nettet, og fandt nogle ting som jeg faktisk ønsker mig! Og så kom jeg til at tænkte på at i måske havde det ligeså svær ved at finde på noget at proppe på jeres ønskeseddel i år, så i får lige nogle billeder til at få nogen fede ideer.
Håber i ellers hygger jer derude pas på jer selv og alt det er. Xoxo Pernille *-:



One piece i lyserød, med hvis mønster foroven!



Beats høretelefoner i pink, synes de er mega fede!

 


En parfyme fra March Jacobs der dufter skide godt!




 

Og til sidst et par helt sorte vans, ved godt de er lidt kedelig men de skal jo passe til alt slags tøj!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar