Translate the language.

torsdag den 31. maj 2012

HELP ME...

Det er snart min fødselsdag og jeg ved ikke hvad jeg skal ønske mig, jeg er totalt lost. Ved virkelig ikke hvad jeg skal ønske mig ud over tøj og penge? Så derfor spøgere jeg om jeres hjælp, hvis i har nogen ideer må i meget gerne komme med dem, for jeg er totalt blank lige nu.
Jeg er endelig blevet færdig med min matematik aflevering, og er halvt færdig med min dansk aflevring -.- Synes vi får lige lovlig mange lektier for lige her for tiden. Det er nok også bare fordi jeg ikke har særlig meget tit, at jeg synes det er mange.. Burger næsten alt min tid på musik, i stedet for mine venner. Har virkelig brug for en tøse aften snart, eller en tur i djurs. Inden jeg dør af kedsomhed! Kan være jeg skal aftale noget med Mie, Mathias, og Emma.. Mhm det var en ide.. Men klokken er ved at blive mange, og jeg skal have min skønhedsøvn..;-)

Sorry for dårlig kvalitet, men synes i skulle have det i stor ugave.
Xoxo Pernille *-:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar