Translate the language.

onsdag den 6. juni 2012

Nu igen..

I dag har jeg været til FDF og det har faktisk været ret sjovt, vi har skulle bygge en heks til sangthans ( ved sgu ikke hvordan det staves.. Men fuck det..) Det var hyggeligt, ved ikke hvordan de andre havde det. Men jeg synes det var skide hyggeligt. Men de ting vi skulle bruge til at bygge den skulle vi jo selvføldig lige på løb efter først.. Typisk vores ledere...
Ellers så vil jeg gå en uge i møde men protjekt ( også kaldt protjekt uge, flot Pernille), er i gruppe sammen med Mie og Kristine. Vi har valgt at tage emnet spiseforstyrelse, tror faktisk det kan blive ret godt. Hvis vi bare lige tager os sammen, så tror jeg da godt vi kan sno os op på et 10 tal. Men man ved aldrig. Ellers er der ikke rigtig noget jeg har at fortælle som der er vildt spændene.
Regner med snart at få taget nogen model fotos ved bare ikke lige hvem jeg skulle tage dem sammen med, men det synes jeg det er lang tid siden vi har haft. Men håber i har en god uge.

Det er hovedet til den der klamme heks, det er mig der har lavet det!:-D Er ret stolt..

Til højere har vi Simon, Gabrielle, og Birgitte. De hygger sig vidst..

Søde Kathrine og mig, der venter på de andre er færdige med deres poster. Vi skulle også lige lave et løb..:-P
Xoxo Pernille *-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar