Translate the language.

tirsdag den 27. november 2012

IM HERE AGAIN!

Hey venner...
Jeg overvejde rigtig meget at stoppe denne her blog, da jeg ikke havde tid men jeg elsker at blogge så jeg har besluttet mig for at strate igen for lige at give det en chance til! Selvføldig skal i ikke gå glip af mit liv i billeder, og mit liv på skrift ;-)
Her for tiden har jeg mange lektier for så det er dem jeg holder mest fokus pokus på, ellers så er jeg jo ude at spille og så går jeg til FDF heletiden WUHU! :-D
Ved ikke om i kan huske det men jeg går jo i 9 klasse nu, så jeg går meget snart ud af skolen og jeg glæder mig helt vildt! Farvel til folkeskolen! Hvis i er nogen der stadig går i folkeskole og som ikke skal ud om et halvt år er det noget i kan glæde jer til ;-)
Så har jeg også lige mødt en mega sød dreng, raah raah! Ej det er gas, nu må vi se om det bliver til noget. Men håber i hygger jer der ude vi snakked peace!

Har lige nogen billeder til jer her som jeg synes i skal se, husk nu at nyde dem i har kun et liv..
Xoxo Pernille :-*
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar