Translate the language.

tirsdag den 13. november 2012

Sorry to say..

Jeg er rigtig ked af at skrive det her, men denne her blog bliver desværre ikke til noget. Jeg har alt for mange lektier, og altså for mange til jeg skal nå. Og kan fornæmme det bliver for kedeligt når der næsten ikke kommer nogen indlæg til bloggen, håbede på min blog ville blive virkelig fed men jeg må desværre give op..
Kan godt være jeg starter igen på et tidspunkt men bliver nød til at stoppe det lidt tid, håber i forstår det! Så må vi se om den bliver til noget når jeg har fået lidt mere ro på i mit liv, der sker bare alt for mange ting lige nu. Pas nu på jer selv. PS DER ER LIGE EN PIGE HER DA HAR FÅET BILETTER TIL ONE DIRECTION! DET ER FOR FEDT, GLÆDER MIG SOM ET LILLE BARN TIL JULEAFTEN!
Nå men vi ses måske senere, farvel ind til videre blog :-D
 Xoxo Pernille *-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar