Translate the language.

tirsdag den 15. januar 2013

Nyt hår!

Hej alle sammen, ved godt det er lidt lang tid siden jeg har lavet et indlæg så tænkte at nu ville jeg lige skrive til jer! Her i dag var jeg hos frisøren, og jeg trængte bare til noget nyt så jeg har fået klippet pandehår, synes selv det ser meget pænt ud men i kan jo smide en kommentar hvad i synes om det ;).
Her i weekenden har jeg været på FDF tur på lynghøj efterskole med mit musik halløj, og jeg savner dem allerede! Vi havde det så sjovt, og jeg glæder mig til næste år hvor vi skal afsted igen!
Ved ikke hvad i ellers går og laver for tiden, men håber også i har det godt derude. Skal nok skrive nogle flere indlæg når jeg får tid, men lige nu køre min hverdag på fuld tryk!

Xoxo Pernille *-:


Nattøj er på mode, bare så i ved det.

2 kommentarer:

  1. Din blog ser rigtig fin ud! Kig gerne forbi min, har i øjeblikket en giveaway i gang :)

    http://ljubljanac.blogspot.dk/2013/01/giveaway.html

    SvarSlet
  2. Rigtig køn. :)

    Håber du tager et kig forbi min blog?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet