Translate the language.

onsdag den 13. februar 2013

Sweet life..

Hey babes, jeg ved at jeg ikke har været på her på det seneste. Men der forgår så meget lige nu og her. Lige nu er jeg på vinterferie, så den står bare på afslapning med kæresten! Men ellers skal jeg ikke rigtig noget, så derfor mens min kæreste ligger og sover -.-... besluttede jeg mig for at lave det her indlæg. Her på det seneste er jeg begyndt at tænke over nogle ting, og de tanker jeg har haft/har vil jeg gerne dele med jer.
På det her halv år der er gået af mit og jeres liv, er det sket en masse i mit. Jeg ved ikke om der er sket så meget i jeres liv, men min verden er vendt på hovedet. Altså på den gode måde. Lige inden alle de her gode ting begyndte at ske for mig var jeg virkelig nede i kulkælderen, og troede virkelig ikke på mig selv. Jeg kunne ikke tage mig sammen til noget, jeg skændes hele tiden med nogen, eller var pisse sur og ked af det. Ikke et sekund der gik af dagende troede jeg på mig selv, jeg hadede mit liv. Jeg var blevet såret for meget, og troede aldrig jeg ville blive glad igen. Men på det her halve år der er gået, er det endelig lykkedes for mig. Her den anden dag så min mor på mig og sagde '' jeg har aldrig set dig smile så meget, i rigtig lang tid.'' jeg smiler heletiden nu, er blevet dygtig i skolen, er aldrig trist, har tabt mig rigtig meget og er bare generelt meget mere posetiv. Jeg ved ikke om jeg kan takke min dejlige kæreste Andreas for det, men han er da en af grundende til at jeg smiler den dag i dag. Og jeg har aldrig været lykkeligere.

Det jeg gerne vil sige med den lille historie jeg lige har fortalt er, at man ikke skal give op. Selv om man måske sidder der hjemme og tænker '' Fuck det hele'' så bliv ved med at kæmpe. Der er altid nogen der holder af en og de mennesker vil altid gøre det. Ja, du vil få nogle nedture på din vej, men det er ikke en grund til at give op! Der er altid en lykke slutning på hver historie!

Fandt lige nogle billeder jeg synes i skal kigge lidt på. Håber i har det godt ellers! Xoxo Pernille xx




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar