Translate the language.

søndag den 14. april 2013

Lockout?

Hey alle mine darlings! Lige nu laver jeg ingen ting, jeg gør mig klar til eksamen. Hader det her fucking lockout, det går ud over vores pensum. Gid de bare kunne sætte sig ned og så få lavet den skide aftale, men sådan skal det åbenbart ikke være. Så her for tiden bruger jeg den på min dejlige kæreste, venner og veninder, kreative ting, lektier, og alt muligt andet. Det er ret kedeligt bare at gå her hjemme, i starten var det fint nok men nu begynder det bare at blive pisse kedeligt.. Ellers går jeg bare og glæder mig til den 5 maj! Der skal jeg nemlig til koncert med one direction, sammen med min veninde! Det bliver så sjovt, hyggeligt og skide godt! Glæder mig ihvertfald meget. Er ked af dem der ikke fik billetter, har ondt af jer.
Håber i har det godt derude, for mit liv køre på skinder lige nu!
Xoxo Pernille!

Har lige fundet nogle billeder til jer, nyd dem. Der er måske lidt inspiration!


Dejlige vidunderlige Harry!

Louis din charmetrold!

Jeg tror da vidst ikke der er nogen tvivl, køn er han da.

Liam altså!

Zayn din dejlige dreng!

We love it!


Morgen grim, ingen makeup, og alt det der.. I kan sige hvad i vil..

Den kender vi vidst godt...

Har læst den mest fantastisk serie der findes, den hedder the hunger games! Der er 3 bøger, de er ret tykke men man kommer hurtigt igemmen dem! Kan virkelig anbefale dem. Det er virkelig sådan nogle bøger, når man sidder og læser dem lever man sig helt ind i det! Og man kan virkelig ikek slippe dem igen! De kan varmt anbefales.. Køb køb køb!!!!!

Død.




Hans trøjer er altså bare de bedste!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar