Translate the language.

søndag den 12. maj 2013

One Direction koncert!

Så kom jeg One Direction koncert, og det var virkelig en fantastisk oplevelse! Efter man har siddet hjemme på sin computer i over 1 år og set videoer af dem og drømt om at måske en dag kommer til at se dem. Og endelig skete det! Jeg kunne ikke være mere lykkelig end jeg er nu, det kan ikke beskrives med ord hvilken oplevelse det var da folk råbte og skreg da de lige gik ind på scenen. Fik tåre i øjne da jeg så dem, kan godt være nogen af jer tænker det er overdrevet. Men prøv at sætte jer ind i hvis det var jeres idoler og bare har drømt om at se dem i så lang tid. Første gang da jeg begyndte at lytte til dem tænkte jeg jo bare '' Ja ja, det kommer jo aldrig til at ske at jeg ser dem nogensinde..'' Men det skete altså alligevel! Og kunne ikke være mere glad end jeg er nu! ARRRGH!
Har lige nogle billeder til jer her fra koncerten, og håber også i har det godt!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar