Translate the language.

mandag den 20. maj 2013

Life is sweet!

Hey alle sammen, nu har jeg fået overstået de skriftlige eksaminer så mangler vi bare de mundtlige, men de kan bare komme an kan de. Det er slet ikke til at fatte at der kun er 2 uger til det er min sidste skoledag, det er jo det man har ventet på ligesiden man gik i 1 klasse. Det var at man fik lov til at kaste karameller og gå ud af skolen, og nu sker endelig. Kan slet ikke vente.
Der er en masse ting jeg lige skal have på plads med min kalender, har en masse at se til her for tiden :-)
Men i aften har min dejlige kæreste inviteret mig ud og spise sushi så det glæder jeg mig til! Elsker sushi så det er bare et plus at min kæreste også kan lide det. Og så elsker jeg at tilbringe tid med ham, så kan slet ikke vente til klokken bliver 5! har også snart fødselsdag så skal have nogen ting på min ønskeliste skal bare lige have fundet nogen ;-).. Men hvis i har nogle gode ideer så kom endelig med dem! Men nu skal det her blogindlæg heller ikke blive for lang så jeg stopper det altså her, håber i har de ligeså fantastisk som jeg har her for tiden. Så et stort kys til jer alle sammen fra mig :-*

Det er et lidt gammelt billede af mig og 2 af mine veninder. Men hold kæft hvor jeg elsker det!

Blue eyes.... yes...

Summer 2012 i miss you.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar