Translate the language.

søndag den 12. maj 2013

Min kamp

Længe har jeg kæmpet for at få min vægt ned af fordi jeg synes jeg vejede for meget. Har gået med det rigtig længe nu og har også tabt mig rigtig meget, er ikke helt tilfreds i nu men det skal nok komme! I starten da jeg begyndte med at prøve at tabe mig, var jeg rigtig utilfreds med mig selv og kunne overhovedet ikke lide noget ved mig selv. Jeg havde det rigtig skidt med mig selv, og havde det generelt bare ikke ret godt overhovedet. Efter jeg så har tabt mig er jeg blevet en meget mere glad pige, jeg har fået meget mere selvtillid og det er der kun en person jeg kan takke det for, og det er mig selv! Er utrolig stolt over mig selv, og over hvor meget jeg har kæmpet for at nå der til hvor jeg er nu.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar