Translate the language.

tirsdag den 26. juni 2012

Lang tid siden.. Sorry..

Ved godt det er lang tid siden jeg har lavet et indlæg, men har så meget jeg skal nå. Og kan ikke nå at fortælle jeg alt hvad jeg går og laver, men lige nu går jeg bare og glæder mig til sommerferien.
 Sidste weekend var til i djurssommerland sammen med min bedste veninde og hendes familie. Det var ret sjovt, og ja i skal nok få nogen billeder! Jeg tager så også der ud igen sammen med skolen, hvor mig og Birgitte regner med at gå sammen. På fredag vil jeg tage til fest over hos Sofie, sammen med de andre fra klassen. Det skal nok blive hyggeligt, senere på aften klokken halv 11 eller der omkring, tager jeg en bus sammen med nogen af mine veninder til København for at spille for soldater der skal gå til Holland (Altså på fløjten).. Ja man har vel stil! B-)
Nå men min sommerferie er pænt meget booket op, vil prøve at tage billeder af det hele men først synes jeg lige i skal høre hvad jeg skal:

Den 1 uge: Der tager jeg på hornbæk sommerlejer hele ugen. ( Med spejder altså FDF)

Den 2 uge: Når jeg så kommer hjem næste lørdag har jeg 1 dag til at pakke så tager jeg på endnu en sommerlejer med Randers 2. ( Med spejder altså FDF)

Den 3 uge: Når den så slutter om søndagen tager jeg i sommerhus næste dag sammen med min bedste veninde (Cecilie som i har hørt lidt om ;-))

Den 4 uge: Når jeg så kommer hjem lørdag igen næste uge :-P.. Så næste dag igen tager jeg på ferie sammen med Cecilie og min mor. Mens mig og Cecilie og hendes familie er i sommerhus prøver min mor at finde en afbudsrejse, så der skal jeg måske ud at rejse. Det håber jeg på jeg skal, har aldrig rejst sammen med Cecilie før, så det bliver så sjovt hvis vi kan.

Den 5 uge: Når jeg så kommer hjem den 28 ( Altså en lørdag tror jeg nok), har jeg 7 dage fri til at slappe af i! MUMS

Den 6 uge: Der tager jeg så til Tunesien, for jer som er totalt lost, så ligger det øverst oppe i afrika, lidt længere oppe end Egytpen. Og der bliver jeg nede i fucking 14 dage, så jeg slipper for en smule skole de første 4-5 dage eller sådan noget

Det var så min sommerferie, men som sagt skal jeg nok prøve at tage nogle fede billeder, af så meget jeg kan. Men er faktisk lidt usikker på om i kigger på min blog, og om i gerne vil have jeg lægger flere billeder ud. For har overvejet at stoppe med at blogge, kan ikke nå det så tit mere. Men hvis i gerne vil have jeg blogger gør jeg det selvføldig. Men er stadig lidt usikker, så please hjælp mig..







1 kommentar:

  1. Fin blog og fine billeder :-)
    Jeg er blevet fast læser. Har du lyst til at følges?

    Knus Stine
    http://stine-ebbesendahl.blogspot.dk/

    SvarSlet