Translate the language.

lørdag den 21. juli 2012

Heeey sommer babes! Håber i har en virkelig fed sommer, for det har jeg. Jeg har været på en masse ting, og oplevede en masse ting. Som jeg da self har taget billeder af, for jeres skyld! Det var så lidt.. Men har taget en masse billeder så tror jeg skriver tekst til dem mens i læser ellers dør i altså ;-).. Men så vil jeg da gå i gang med at vise jer hvad jeg har oplevede ind til nu i min sommer ferie:


Finger maling, eller hånd :-P

Der spilles pløk.
Hornbæk sommerlejer:



Gæt selv hvilket hold jeg var på?
Vi maler et skilt til de små kommer.
Pis min cykel skal ordnes..


Vi laver mad!
Det var på en post hvor
vi skulle bygge en tømmerflåde.





Det vi har lavet på hornbæk sommerlejer, er at vi har været på hike en af dagene, hvor vi skulle cykel og gå cirka 15 km eller der omkring, det var ikke så slemt. Men jeg fandt ud af dagen da vi skulle afsted at min cykel var punkterede.. Pis, og det er bare typisk at det skal sker for mig! Så den måtte jeg til at lappe, suk..Og så har vi bygget vores lejer som i kan se på mange af billeder, det var min første sommerlejer hvor jeg var med hornbæk og den vil jeg aldrig glemme. Den var virkelig sjov!

Randers 2 sommerlejer:
De hygger sig!

Så er der sgu mam..

Vi leger..
Der bliver spillet pløk igen..




På Randers 2s sommerlejer har vi ikke lavet så meget, vi har bare hyggede os. Den 4 dag vi var der var vi ude og gå midt om natten, men det var ikke så slemt det var kun 5 km vi gik.. Og det vi kom hjem fik vi varm kakao mums.. Andet har vi vidst ikke lavet på Randers 2's sommerlejer.

I sommerhus med bedste veninde:






Mens jeg har været i sommerhus er der sket en masse ting, jeg har været oppe ved Skagen.. Og har været i aalborg zoo.. Der er sket en masse ting, men det kan i jo se på billeder.
Jeg håber i må få en fortsat god sommerferie og at i hygger jer, fordi om 3 uger vil jeg tage til Tunesien så blogger ikke lige i den tid. Men når jeg kommer hjem igen skal i nok regne med at høre fra mig.
Xoxo Pernille *-:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar