Translate the language.

lørdag den 1. september 2012

Hej....

Hej venner....
Det er længe siden jeg har skrevet noget her ind til bloggen, jeg er i tvivel om jeg skal lukke bloggen.. Fordi jeg føler ikke rigtig der er nogen der følger med i min blog alligevel, og så kan det vel være ligemeget?
Der sker bare så meget lige her for tiden, som jeg ikke rigtig har nærmest tid til at skrive om. Skide drenge, veninde hygge, en masse tamburkorps, og til sidst men ikke mindst den belortede skole.
På en eller anden måde er jeg totalt glad og helt oppe at køre, og det næste minut er jeg skide sur og gider bare ikke en skid.. Er lige kommet hjem fra en by tur med tøserne, vi har været ned og spise på jensens. Og bagefter gik vi ned på Macdonalds og sad og kastede med isterninger.. Det var skide hyggeligt, trængte også til en pige by tur, efter alt det skide pis med drenge.. Tro sgu bare jeg bliver lebisk!:-P Det ville bare være så meget næmmere.. Ej okay jeg laver gas.
Men håber vi har en super weekend der hjemme, for det køre okay for mig!:-D I morgen skal vi så have ny vinduer i, så jeg bliver nød til at sove på sofaen hele ugen.. Ja mere er der vidst ikke at sige..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar