Translate the language.

søndag den 2. september 2012

Gang i den!

Hej alle sammen!
Håber i nyder søndagen, i dag har jeg flyttet om på hele mit værelse, fordi jeg skal have skiftet vinduer. Så i hel den uge skal jeg sove på en fucking sofa! En fucking sofa, ja i hørte rigtigt.. Det kommer jo også bare til at virkelig super godt på min ryg og nakke, når jeg har ondt i forvejen.. Har virkelig svært ved at se det posetive i det her, har spurgt min mor om jeg ikke måtte sover over hos nogen andre men det måtte jeg heller ikke -.-
Ellers sker der en masse i mit liv her for tiden, glæder mig helt vildt til den her uge.

Mandag skal jeg til tamburkorps og spille, og undervise nogen nye elever. Tirsdag, skal jeg igen øve på fløjten oppe ved noget der hedder marinen. Onsdag, der tager jeg sgu til FDF ude i Hornbæk. Torsdag der tager jeg til FDF oppe ved Randers 2.
Og fredag ved jeg ikke lige helt hvad jeg skal, jeg tror jeg inviter Cecilie over til noget tøse hygge, men mine bedste venner Ben & Jerry's.. Og lørdag skal jeg ud og spille for kronprinsen! Ja i hørte sgu rigtigt, Pernille Pedersen skal ud og spille for kronprinsen. ja man har vel lov til at være lidt fornæm.
Men håber i nyder jeres søndag! Xoxo Pernille *-:







Jeg har haft noget med at tage billeder af sko som i kan se, tror bare det er min stil.. Elsker sko!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar